Alla inlägg under november 2010

Av linda - 10 november 2010 11:14

 


Vecka 24 (23+3)  

Jag älskar dig, lillkillen <3

Av linda - 10 november 2010 11:11

        Såhär såg det ut när vi tog en kvällspromenad i söndags. Mysigt!


     

Av linda - 10 november 2010 10:16


Vilka är dina favoritkläder? Ett par svarta jeansleggings och alla tunikor.

Vad är din/dina favoriträtter? Fiskbullar och potatis
Vad är din/dina favoritdryck? Mjölk
Vad tycker du inte om? Alla olika smärtor i bla ryggen.
Vad är du mest sugen på? Godsaker..
Har du halsbränna? Ja!
Har du foglossning? Mm..
Har du sammandragningar? Nää, inte än i alla fall.
Mår du illa? Inte längre så ofta, ibland.
Vilken sovställning är bäst? Ligga på sida med täcket mellan benen.
När är din BF-dag? 6 mars 2011.
Vad tror du det är för kön? Pojke.
Vet du vad det är för kön? Ja.
Är du rädd för något? Att något ska gå fel & för forlossningen!!

Hur vill du att din förlossning ska se ut? Jag vill att det ska gå snabbt.

Av linda - 10 november 2010 09:09

Igår var jag hos Kajsa.

Hon är efter mig och Viggo den första personen "utifrån" som känt sparkar, det gick ju inte att undvika igår eftersom att han var helt galen. När jag kom hem till Viggo igårkväll blev han ännu vildare och nu på morgonen är han lika vild, haha.

Nu ska jag försöka sova en sväng och sedan ska jag till praktiken vid tolv.

Ha en bra dag!

Av linda - 10 november 2010 09:04

    


I min mage har jag jordens finaste (och antagligen vildaste) lilla kille. Det är helt fantastiskt. Jag längtar efter dig.

Av linda - 8 november 2010 11:24

Idag ska vi åka in till Göteborg, jag, älskling, mamma och lillebror och kolla på bebis igen, vi ska även ta reda på vilket kön det är. Åh, så spännande!! :)

Av linda - 8 november 2010 11:10

I natt fick jag en kusin, Fredrik. Åh va jag är glad!


  

Av linda - 7 november 2010 14:20

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards